Soligt och fint

och då måste man ju bara bege sig ut med kameran.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Var ni ute sent?

(Med de långa skuggorna!)

Nu gick det bra att komma in här, när du så fint gav mig länken genom min blogg!

Tack för dina ord där, betyder mycket!

Här är jättefint ju! Och lite från vår utställningn också, bra! Kommer tillbaka hit.

Kram och ha en bra tisdag!

2011-02-22 @ 00:12:32
URL: http://landsorts-fotografen.blogspot.com/
Postat av: Urban B

Det är alltid sol när jag är med dig vännen ;o)

2011-02-23 @ 16:03:39
Postat av: Annelie

Tack för era kommentarer :o) Nu jobbar man igen efter en veckas ledigt och det är nog bara att inse att så här kommer det bli - inte så mycket med bloggen på veckorna utan på helgen.

Elisabeth, vi va ute och gick vid fyratiden på em. därav skuggorna. Lite kul tyckte jag. Älskling, visst är det så att solen alltid lyser på oss, KRAM.

2011-02-26 @ 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0